Техніка CAT® будує шосе в океані

Oстрів Рeюньйoн — цe тeритoрія Фрaнції і Єврoсoюзу, xoчa він знaxoдиться в Індійськoму oкeaні, між Мaдaгaскaрoм і Мaврикієм. Oднa з гoлoвниx aвтoмaгістрaлeй Рeюньйoн — 13-кілoмeтрoвa Ру-дe-Літoрaль («Прибeрeжнa дoрoгa»). Вoнa з\’єднує двa нaйбільшиx містa oстрoвa: aдміністрaтивний цeнтр Сeн-Дeні і Лa-Пoсeсьoн, дe знaxoдиться міжнaрoдний пoрт Пуeнт-дe-Гaлі (Лa-Пoр).

Ру-дe-Літoрaль oгинaє бeрeгoву лінію під висoким oбривoм. (тутовое, сeрeд разюче красивих ландшафтів, проїжджають 80 тисяч чоловік в число. І всі вони ризикують життям черезо часті зсуви і штормові хвилі. Ця ділянка шосе далеко не тільки вкрай небезпечна: вона буває сплошь непрохідною до 40 днів бери рік. В результаті страждають торгівля і транспортне сполучення.

РІШЕННЯ ВЖЕ Є

Це паралельне шосе Ла-Нувель-Ру-дескать-Літораль. Воно будується в океані, уздовж берега, получи и распишись безпечній відстані від падаючих з обриву кам\’яних брил. План вартістю 1,6 млрд євро, затверджений Регіональною радою Реюньйон, планується завершити в 2022 році. Нова автотрасса завдовжки 12,5 км з трьома смугами в кожен напрямок если найдорожчою в світі (в розрахунку в 1 км). Вона зможе витримувати 10-метрові хвилі і урагани зі швидкістю вітру по 144 км/время.

«Це надзвичайно складний і дорогий расчет, — барабанить Ніл Маркхем, директор з розвитку бізнесу регіонального офісу Caterpillar в Йоганнесбурзі. — Сделано той факт, що чертеж схвалений, став чудовою подією во (избежание Реюньйон. Оскільки острів вулканічний, навколо нього немає мілин і рифів. Шивера круто йде в глибину, і це дуже ускладнює будівництво».

МАШИНИ CAT® Держи УНІКАЛЬНОМУ БУДІВНИЦТВІ

Найважче інженерне та будівельне завдання вимагає потужної техніки, здатної витримувати жорсткий графік і безперервну експлуатацію протягом всього проекту. У будівництві автостради, більше схожої бери віадук, ніж в звичайне шосе, беруть удел кілька машин Cat®. Зокрема, двум екскаватора 390F з подовженими стрілами риють підводні котловани. Потім туди встановлюються заздалегідь виготовлені опори віадука. У готовій конструкції если 36 головних опор. «Оператори цих машин, незважаючи сверху чудові електронні системи, безграмотный можуть безпосередньо бачити тетушка, що вони роблять. Вони повинні добре відчувати свої машини. Це вимагає досвіду», — каже Олів\’є Вадон, керівник компанії SCIMAT, дилера Cat® для Маврикії і Реюньйоні.

У ПРОЕКТІ ЗАДІЯНА НАСТУПНА ТЕХНІКА CAT®:

  • Вдвоём екскаватора 390F

  • Важкий екскаватор 6015B (конфігурація з подовженою стрілою)

  • Плохо екскаватора 336F

  • Три шарнірно-зчленованих самоскида 740B

  • Плохо колісних навантажувача 988H

  • Вотан бульдозер D8

Вузли віадука масою предварительно 4800 тонн перевозять нате плавучому крані довжиною 108 м і шириною 46 м, оснащеному чотирма судновими двигунами Cat® 3508. Кожен з них з\’єднаний з гребним гвинтом, що дозволяє переміщати стриппер під керуванням прецизійної GPS-системи. Крім того, двоечка генератора по 1000 кВт виробляють електроенергію во (избежание всього іншого обладнання получи и распишись борту. Щоб домчать на Реюньйон всю необхідну техніку, знадобилося багато логістичних операцій. Зрозуміло, транспортування великих машин для острів було непростим, адже він знаходиться отдаленно від звичайних маршрутів доставки. Ніл Маркхем розповідає: 

«Як тільки ми дізналися дату початку проекту, ми почали працювати, розраховуючи дні, що залишилися. Питання було в тому, як швидко ми зможемо підготувати все на свете необхідне. Велика частина обладнання була нестандартною, про його складання потрібен часик фахівців, а для перевезення — спеціальні умови. Ми враховували транспортні операції, время складання та наявність машин, тому правильно знали, коли отечественный дилер повинен виконати ці замовлення».

Комментарии запрещены.