Ремонт ходової частини гусеничного екскаватора

Тривaлa тa інтeнсивнa eксплуaтaція спeцтexніки чaстo стaє причинoю нeспрaвнoсті xoдoвoї чaстини. Цe мoжe стaтися возле рoбoті тexніки нa будівeльниx мaйдaнчикax тa в кaр\’єрax із пoстійним пeрeміщeнням вaжкиx вaнтaжів. Швидкість знoсу зaлeжить від типу ґрунту тa відстaні пeрeгoну. Нoрмaльний рівeнь знoсу відзнaчaється, кoли дoбoвий прoбіг тexніки нe пeрeвищує 4-5 км. Якщо показник вище, окремі компоненти піддаються інтенсивному зносу. Щоб уникнути поломки, необхідно систематично проходити технічне обслуговування та перевіряти важливі компоненти ходової частини екскаватора. 

Усі гусеничні екскаватори мають продуктивно ідентичну ходову частину. Найчастіше піддаються зносу такі вузли:

  • гусеничний ланцюг із правильним натягом; 
  • напрямні та підвісні катки; 
  • провідні зірки та натягувачі; 
  • напрямні жестянка; 
  • черевики гусеничного ланцюга. 

З представленого списку напрямні та підвісні катки найчастіше виходять з ладу, тому що вони підтримують гусеничний ланцюг і приймають від нього удари близ пересуванні. 

Підтримуючі катки та натяжний радиоролик 

Нерідко трапляються ситуації, коль підтримуючі ролики повністю відвалюються внаслідок сильного зносу. Оскільки вони встановлені в одній ходовій, в таком случае й навантаження в них однакове. Отже, потрібна оперативна заміна. Щоб перевірити ступінь зношування деталі, необхідно звільнити її від ваги гусениці, попередньо відвівши ковші та підставивши підпори. Розбирати ходову никак не треба. 

Підтримуючі коньки можна не ремонтувати, якщо обертання здійснюється не принимая во внимание стуків та люфту. Нові підтримуючі катки можуть досить важко обертатися, оскільки у них є мінімальні зазори і щільні сальники. Потрібно перевірити, щоб у ковзанці знаходилася достатня кількість мастила пользу кого коректної експлуатації. Ремонтувати коньки із заміною втулок без- зовсім вигідно. Направо в тому, що зношування відбувається далеко не тільки внутрішньої, але і зовнішньої частини катка, яка менша по (по грибы) вимірами в порівнянні з новими деталями. Лысина кріпиться двома либо чотирма болтами – в залежності від моделі гусеничного екскаватора. 

Знос впливає сверху роботу натяжних роликів. Під пора роботи вони повинні обертатися сверх сторонніх звуків та люфту. Гумовий уплотнение-ущільнювач повинен щільно прилягати после деталей. Якщо вони здорово зношені, то мастило починає виходити назовні, всередину потрапляють волога та абразив. Таким чином, процес зносу прискорюється. Про того, щоб витягти «лінивця» з ходового візка, необхідно роз\’єднати гусеничний ланцюг. Виконується це по (по грибы) допомогою вибивання сполучного пальця зі з\’єднань ланок. З\’єднання потрібно підвести давно натяжного ролика, витягти старий вузол і встановити новий. 

Гусеничний ланцюг та провідні зірки гідромотора 

Быть інтенсивному використанні гусеничного екскаватора нате кар\’єрних роботах відбувається швидке зношування ланцюгів і зірочок. Вони потребують заміни альбо відновлювального ремонту. Полуботинок прикручується до гусеничного ланцюга чотирма болтами по (по грибы) допомогою ключа получи 26. Зусилля затягування цього виду з\’єднань значно перевищує звичайне, тому слід використовувати редукторні ключі з посиленими головками. Посилення виконується вслед рахунок застосування легованої сталі завтовшки впредь до 5 мм. У процесі ремонту необхідно відкрутити та отступать закрутити близько 400 болтів з гайками. 

Натягувач 

Натяжний пристрій також ежеминутно піддається зносу. Проводити поправка слід тоді, коль мастило починає просочуватися вследствие манжети. Гусеничний ланцюг неможливо натягнути внаслідок коксування мастильних матеріалів. Прежде початком ремонту необхідно скинути тиск у поршні натягувача ради допомогою ослаблення кріплення золотника. В целях ремонту слід використовувати інструменти та деталі, що рекомендуються виробниками екскаваторної техніки.

Поточний наладка та капітальний подправка екскаватора буде виконано якісно та вчасно. По (по грибы) детальною інформацією звертайтесь задолго. Ant. с офіційного дилера корейських екскаваторів – Альфатех.

Комментарии запрещены.