Процедура фарбування глушника

З oднoгo бoку, глушники фaрбують нa зaвoдax-вирoбникax aвтoмoбілів, прoтe цe фaрбувaння здeбільшoгo ради нaдaння глушникoві прeзeнтaбeльнoгo вигляду дo мoмeнту прoдaжу aвтo, ніж в целях зaxисту дeтaлі. Більшe тoгo, щe нa зaвoді під чaс звaрювaльниx рoбіт тa сaмoгo прoцeсу встaнoвлeння глушникa нa aвтoмoбіль, йoгo пoвeрxня зaзнaє дрібниx пoдряпин тa нeзнaчниx пошкоджень, та й у процесі роботи двигуна захисне покриття глушника дуже швидко обгоряє. Крім того, внутрішню частину глушника ніхто мало-: неграмотный фарбує, тож вона зовсім незахищена від дії високих температур та корозії. Чи є сенс взагалі у такому випадку у фарбуванні глушника?

З іншого боку, кожен автомобіліст знає, що у процесі експлуатації автомобіля нате глушник впливають перепади температури та вологості, під время роботи авто утворюється конденсат й у самому глушнику. Трендец це зумовлює утворення корозії та швидке старіння металу. Ще й українські дороги – сльози і біль кожного автомобіліста. Бруд, солі та реагенти, які використовують исполнение) танення снігу та льоду в наших дорогах взимку, дрібні камінці та сміття, які потрапляють нате розжарену металеву поверхню глушника під дни руху авто, пришвидшують виведення його з ладу і потребу заміни. Проте якщо кончено-таки правильно пофарбувати глушник автомобіля, так можна його бери деякий час уберегти від дії цих факторів та продовжити термін експлуатації. Фарба захистить глушник від іржі, а відтак і корозії, та попередить пришвидшене старіння металу внаслідок дії високих температур.

Проте безвыгодный будь-яку фарбу можна використати угоду кому) того, щоб пофарбувати глушник. Перш вслед все вона має бути стійкою по високих температур. І саме такою є термостійка силіконова Śnieżka Пруток, яка здатна витримувати после 500ºC завдяки тому, що її виготовляють получай основі спеціальних компонентів, стійких давно підвищеної температури. Після нанесення получи металеві елементи під дією підвищеної температури фарба твердіє, таким чином досягаючи вищих параметрів міцності. Śnieżka Пруток має відмінну адгезією вплоть до основи та малою витратою (задолго. Ant. с 15 м²/л при одношаровому нанесенні залежно від основи), а також швидко сохне. Завдяки тому, що фарба – силіконова, вона без- потребує попереднього ґрунтування, достатньо лише надуть її у один чи две шари.

Сам процес фарбування Śnieżka Пруток не потребує якихось додаткових знань чи умінь. Перш ради все глушник потрібно очистити механічним способом по (по грибы) допомогою металевої щітки від іржі та скверно прилеглих до основи покриттів старих фарб. Оскільки поверхня глушника, призначена исполнение) фарбування, має бути чистою, сухою, очищеною від пилу, жиру й інших забруднень, ведь обов’язково після видалення іржі та залишків попереднього фарбування очищуємо, знепилюємо та знежирюємо поверхню. Саму Śnieżka Пруток потрібно ретельно перемішувати і раньше фарбуванням, і в процесі нанесення. Безвыгодный варто наносити її держи металеву поверхню после температури вище від +30ºC. Фарбу держи підготовлену поверхню глушника наносимо тонким на шару за допомогою пензля, але можна скористатися й методом розпилення чи занурення. Залишаємо нанесений черняк фарби сохнути получай одну годину, і, якщо ради цей час вона висохла, наносимо другий миллион рублей Śnieżka Серебрянка. Повної механічної стійкості фарбоване покриття набуває після затвердіння під впливом високої температури: знадобиться мінімум 1 година быть температурі +160ºC. Ця акция обов’язкова, оскільки соответственно-іншому покриття безвыгодный затвердіє і його несомненно можна буде ушкодити інструментами під момент ремонту чи монтажу. Тепер глушник максимально захищений і довго слугуватиме навіть возьми наших дорогах.

 

 

Комментарии запрещены.