Ходова частина гусеничної техніки Caterpillar

Гусeничнa тexнікa

Нeзaміннoю склaдoвoю гусeничниx мaшин є їx xoдoвa чaстинa. Вaртість її дoсягaє 20% від вaртoсті всієї мaшини. Тaкoж вoнa є нaйбільш витрaтнoю з тoчки зoру тexнічнoгo oбслугoвувaння і зaміни. Зaвдяки свoїм тexнічним xaрaктeристикaм xoдoвa чaстинa збільшує прoдуктивність і тeрмін служби мaшини.

Кoмпaнія Caterpillar знaxoдиться у списку лідeрів сeрeд кoмпaній, які працюють надо розробкою рішень в (видах ходових частин і нових технологій їх створення та обробки. Прикладами таких технічних розробок є:

  • роз\’ємні замикаючі ланки;
  • гусеничні ланцюги з втулками з функцією обертання;
  • ланки з підкріплювальними перемичками;
  • ведучі железный конь з можливістю заміни зубчастих сегментів та інші інженерні знахідки.

Компанія знаходиться в постійному пошуку способів зменшення витрат получай експлуатацію та технічне обслуговування.

Серед переваг гусеничних стрічок від Caterpillar можна відзначити:

  • Бігові доріжки гусеничних стрічок обробляються после допомогою різкого перепаду температур, завдяки чому вони загартовуються рівномірно. Це забезпечує високу твердість і стійкість раньше абразивного зносу.
  • Втулки гусеничних ланцюгів володіють гладкою поверхнею завдяки особливому способу обробки, а саме, методом холодного пресування. Згодом така обробка запобігає утворенню тріщин і підвищує надійність з’єднання зі щоками ланок.
  • Ланки ланцюга. Интересах їх створення використовується виключно сталь глибокого гартування. Одним з технічних етапів обробки ланцюга ланок є кування. Таким чином, досягається ідентичність форти волокна сталі та деталі. Сила процес обробки матеріалу регулюється професіоналами, що дає гарантію ефективності їх дій і, як наслідок, міцності матеріалу пользу кого виготовлення ланцюгів ходової частини.
  • Герметичні гусеничні стрічки ущільнені, це захищає втулку від потрапляння всередину піску, пилу, землі та інших засмічень. Використання такого методу продовжує термін служби втулок і пальців у середньому возьми 30% від середнього терміну роботи безо герметичних втулок. Подібна модифікація здатна без участия шкоди витримати роботу возле температурі до 70º С. Подле більшій температурі термін експлуатації ущільнення скорочується.
  • Ободи котків піддаються куванню і загартуванню. Термін служби цих деталей прирівнюється накануне терміну служби всіх інших елементів ходової частини завдяки методам обробки.
  • Осі котків. По цієї частини машини є разряд вимог: міцність, безперешкодне обертання получай своїх опорах, стійкість прежде впливом постійних навантажень у вигляді ударів, міцність серцевини і твердість матеріалу, з якого виготовлена ​​деталь. Таким (образом само вісь повинна витримувати навантаження в 27 тонн, яке надо на неї від загальної маси машини. Всі елементи проходять перевірку вслед допомогою професійного обладнання, вона завершує всі етапи підготовки накануне початку експлуатації. Саме ради допомогою такої обробки та перевірки в виході ми маємо опт, який повністю відповідає всім критеріям якості.

Для того абсолютного захисту механізмів від забруднення возле збірці в котки вбудовується построение двухконусного ущільнення Duo-Cone. Цей альтернат ущільнення затримує зовні частки, потрапляння яких всередину може відбитися получи терміні експлуатації котків. Створення інноваційної моделі ходової системи как видим можливим завдяки ґрунтовній переробці всіх систем і структур механізмів. Експлуатація системи SystemOne забезпечує зниження витрат получи покупку, використання машин і технічне обслуговування, а також підвищує технічні характеристики.

Комментарии запрещены.