Caparol объявляет действии: «Лучшие клиенты Caparol Club — лучший отдых» Любимые

В прeaмбулe этoгo дeйствия прoст: «Xoчeшь пoпaсть нa кoнцeрт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour»? Caparol Center дaeт тaкую вoзмoжнoсть: пoкупaй тoвaры с тeкущиx прaйсoв, нaкaпливaй бoнусы и иди нa кoнцeрт.

Oфіційні умoви вывeсoк мaркeтингoвoї Aкції «Крaщим клієнтaм Caparol Club — нaйкрaщий відпoчинoк».

1. Зaмoвник тa Oргaнізaтoр aкції

1.1. Зaмoвникoм тa Oргaнізaтoрoм вывeсoк мaркeтингoвoї aкції «Крaщим клієнтaм Caparol Club нaйкрaщий відпoчинoк» (нaдaлі — Aкція) є Дoчірнє Підприємствo «Кaпaрoл Мир» (дaлі – Oргaнізaтoр), щo знаходиться за адресою: 08162, Мир, Київська обл., смт. Чабани, Одеське шосе, 8; код ЄДРПОУ 32593100.

2. Основні положення проведення вывесок маркетингової акції

2.1. Акція проводиться по всій території України в регіональних торгівельних пунктов Caparol Center за этими адресами:

• м Київ, пр-т Академіка Глушкова, 12а;

• м. Київ, Дніпровська набережна, 14 – а;

• м Дніпро, пр. Кірова, 131;

• м Вінниця, вул. Лебединського, 15;

• м Запоріжжя, Південне шосе, 32;

• м Івано-Франківськ, вул. Галицька, 98;

• м Кропивницький, str. Куроп’ятникова, 2;

• м. Кременчук, вул. Major Борщака, 35;

• м Луцьк, вул. Потебні , 71;

• м Львів, вул. Б. Хмельницького, 176;

• м Миколаїв, пров. Суднобудівельний, 7;

• м. Одеса, Люстдорфська дорога, 13-а;

• м Рівне, вул . Соборна, 404-и;

• м Тернопіль, вул. Ст. Бандери, 90;

• м. Ужгород, вул. Краснодонців, 1;

• м. Харків, пр. Московський , 57/63;

• м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 11-в;

• м Черкаси, вул. Святотроїцька , 102/1;

• м Чернігів, вул. Івана Мазепи, 66;

• м Чернівці, вул. Коломийська, 1–М;

• м Кривий Ріг, Дніпропетровське шосе, 34.

украины триватиме з 00 годин 00 хвилин 15 травня до 2017 года 00 годин 00 хвилин 15 липня 2017 года (надалі – Період проведення Акції).

Інформацію про Акцію:

• На сайті організатора www.caparol.ua;

• В інформаційних матеріалах в регіональних торгівельних пунктов Caparol Center (плакати);

• У представників організатора в регіональних торгівельних пунктов Caparol Center.

2.2. Номінації:

2.2.1. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товаров з використанням smart-карти, Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Центрального регіону.

2.2.2. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товаров з використанням smart-карти, Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Південного регіону.

2.2.3. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товаров з використанням smart-карти, Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Східного регіону.

2.2.4. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товаров з використанням smart-карти, Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Західного регіону.

3. Продукція, що бере участь в Акції

3.1. В Акції беруть участь товари, які є в асортименті регіональних торгівельних точок Caparol Center .

4. Право на участь в Акції

4.1. В акції можуть брати участь клієнти, яким на момент проведення Акції виповнилося 18 років, є власниками smart-карти, Caparol Club тп буть мати найбільший обсяг закупівлі товара у період з 15.05.2017 р. на 15.07.2017 р. регіональних торгівельних точок Caparol Center. Підтвердженням придбання товаров – є розрахункові документі.

УВАГА! Не визнаються Учасниками Акції та не можуть брати участь в ній: 1. власники та працівники Замовника, Організатора, власники та співробітники рекламних агентств та інших організацій, причетних до проведення Акції, и також безпосередні члени kompetentsiï семей.

Під безпосередніми членами семей розуміються дружина або чоловік, діти, батьки, брати чи сестри, дідусі та бабусі, онуки, інші утриманці або опікуни тот виды, які мають пряме відношення до власників та працівників Замовника та Організатора Акції;

5. Порядок участі в Акції Для участі в Акції необхідно:

5.1. Придбати товар в одній з національних регіональних торгівельних точок Caparol Center, breakfast 15.05.2017 р. на 15.07.2017 р.

5.2. Мати найбільший обсяг закупівлі товара у період з 15.05.2017 р. на 15.07.2017 р. регіональних торгівельних точок Caparol Center смарт-карти, Caparol Club.

6. Визначення переможця. Умови отримання подарунку.

6.1. Визначення переможців Акції відбудеться 17 липня 2017 года у Главной офісі Організатора шляхом вибору даних за допомогою комп’ютерної программы.

6.2. Визначення переможців Акції в номінаціях «Кращий дилер «на районі»», «Рекордсмен з продажу Krautol», «Лідер з продажу Samtex» та «»Відкриття року» відбувається у присутності уповноваженої Комісії, склад якої визначається Організатором. Результати Рекламної акції є остаточними санкт-оскарженню не підлягають.

6.3. Всього будет обрано 4 Офіційного переможця з регіону (Схід, Захід, Центр, Південь), які отримують Подарунок.

6.4. Незалежно від причини, Організатор не відповідає за загублену, або неповну неодержану інформацію потенційним переможцем. Якщо протягом 2 днів з дати визначення переможця акції (17 липня 2017) w переможцем не вдасться зв’язатися за допомогою мобільного чи стаціонарного телефону за визначеним контактним номером, даний потенційний переможець будет виключений зі списку, украины будет обраний новий переможець.

6.5. Підсумки проведеної Акції аналізуються на всій території України, порівнюються, підбиваються та оголошуються.

6.6. Подарунок вручатимуть особисто уповноваженому представнику переможця Акції. Переможець отримує Подарунок (квитки на концерт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour»).

6.7. Подарунок не видається в грошового еквіваленті та обміну не підлягає.

6.8 Переможець не може передавати своє право на Подарунок третім особам за виключенням випадків визначених у цій Акції.

7. Види заохочень.

7.1. Два квітка на концерт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour» у кожної номінації.

8. Права та обов’язки Організатора

8.1. Організатор Акції не несе відповідальність у випадку настання как выше мажорних обставин, как стихійні лиха, пожежі, наводнения, військові дії будь-якого характера, блокади, суттєві зміни у чинному законодавстві, яке діє на території проведення Акції, інших непідвласних контроль з боку Організатора Акцій обставин.

8.2. Організатор Акції не несе відповідальність за неможливість отримання Учасником Акції за будь-яких причин Подарунку, які не залежать від Організатора. При цьому такий учасник Акції не має право на отримання від Організатора Акції будь-якої компенсації.

9. Прикінцеві положення

9.1. Всі результати Акції є остаточними украины оскарженню не підлягають.

9.2. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Офіційних думает, украины/або питань, не урегульованих цими Офіційними умовами, остаточне рішення приймається Організатором Акції відповідно до вимог діючого законодавства Украины. При цьому рішення Організатора Акції є остаточним украины не підлягає оскарженню.

9.3. Дані правила можуть бути змінені/доповнені Організатором протягом всього Періоду проведення Акції, при цьому інформування відносно змін украины доповнень будет здійснено шляхом розміщення на сайті www.caparol.ua. Такі зміни украины доповнення вступають в силу з моменту опублікування, якщо інше не буде передбачено змінами/доповненнями діючих Офіційних виду.

9.4. Порушення Правил проведення Акції або відмова від виконання діючих Офіційних думают позбавляє Учасника можливості претендувати на отримання передбаченого чинними Офіційними умовами подарунку.

Комментарии запрещены.