На станціях метро «Либідська» та «Берестейська» триває капітальний ремонт ескалаторів
Плaнoві кaпітaльні рeмoнти eскaлaтoрів Київськoгo мeтрoпoлітeну зaбeзпeчують нaдійну рoбoту oблaднaння тa кoмфoртнe пeрeвeзeння пaсaжирів. Нaрaзі тaкі рoбoти тривaють нa стaнціяx «Либідська» та «Берестейська». Почерговий капітальний обслуживание на станції «Берестейська» подводить черту наприкінці лютого, а держи «Либідській» – у квітні цього року. Относительно це повідомили в КП «Київський метрополітен».
Ескалатори підземки – це механізми, які щодня інтенсивно використовуються та забезпечують перевезення сотні тисяч пасажирів. Їхній капітальний ремонтирование проводиться кожні 10–12 років ли після пробігу у 150 тисяч кілометрів з урахуванням типу ескалатора та його характеристик.
Процес капітального ремонту передбачає повне розбирання ескалатора. Фахівці демонтують основні елементи: сходове ватин, поручні, редуктор, тягові ланцюги та інші деталі, що забезпечують роботу обладнання.
Деталі, які можна доставить, оглядають, діагностують та ремонтують у спеціалізованій майстерні. Усі інші великогабаритні елементи ремонтують безпосередньо в машинному залі станції, мол проходить капітальний (ремонтная) мастерская ескалаторів. Ці надважливі ремонтні роботи обманывать спеціалізована бригада фахівці возьми всіх ескалаторах столичного дорога).
Діагностика – один з ключових етапів ремонту. Після демонтажу кожен елемент ескалатора перевіряють получи и распишись зношеність та відповідність технічним вимогам. Якщо элемент придатна до подальшої експлуатації, проводять технічне обслуговування та повертають в ескалатор. Якщо ж изделие не відповідає стандартам безпеки – замінюють.
Роботи тривають як вдень, бесцельно і вночі, адже справний ескалатор – це гарантія безпеки пасажирів. Водночас навіть після капітального ремонту важливо дбайливо ставитися вплоть до обладнання.
Попри свої значні розміри, ескалатор – вразливий механізм. Зламати його може дрібна полтинник або верхній одяг пасажирів. У таких випадках случаться зупиняти ескалатор нате кілька годин на ремонту пошкоджених елементів, зокрема сходинок.
Держи жаль, легковажне ставлення пасажирів давно правил користування ескалатором убыстренно призводить до серйозних травмувань та поломок обладнання, вартість яких може сягати мільйонів гривень.
Раніше повідомлялося, що 1000 квадратних метрів складських приміщень виставлено получай повторні торги у Києві.